Prowadzisz małe, średnie lub duże przedsiębiorstwo? Zdarzyło ci się w dobie pandemii prowadzić proces rekrutacji? A może jesteś instytucją zajmującą się wyłącznie rekrutacją i selekcją pracowników? Jeśli tak, koniecznie podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami.
Pandemia związana z pojawieniem się wirusa SARS-COV-2 wykreowała nową rzeczywistość, również tę rynkową, tym samym ujawniły się potrzeby wdrożenia wielu automatycznych rozwiązań. Dla części organizacji przespieszenie decyzji związanych z transformacją cyfrową przedsiębiorstwa stała się panaceum na skutki pandemii i stanowiła pierwszy etap wdrażania kolejnych tego typu rozwiązań. Zasadym wydaje się być więc zdiagnozowanie rynku pracy oraz identyfikacja realnych potrzeb w zakresie koniecznych i możliwych do wdrożenia rozwiązań w procesach rekrutacji i selekcji pracowników.
Badanie kierowane jest do organizacij funkcjonujących na rynku Śląska, które zaangażowane są w realizację procesów rekrutacji oraz selekcji pracowników. Adresatami pytań są mikro, małe i średnie, jak również duże jednostki. Nie wprowadzono żadnych ograniczeń branżowych.
Wystarczy kliknąć w link i poświęcić kilka minut.
Badania realizujemy w ramach cyklu "Śląskie a pandemia" we współpracy z Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat.
Opiekun merytoryczny badania:
dr Angelika M. Pabian,
Uniwersytet Śląski w Katowicach,
mail: angelika.pabian@us.edu.pl
Wsparcie techniczne:
Sonia Komorowska,
mail: skomorowska@biostat.com.pl